Het onwerkelijke Dubai!

24 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

IMG_20200123_234708_53220200123_17132720200123_16280620200123_162800

Het is ondertussen al weer de laatste dag, vanavond vlieg ik naar Sri Lanka. Op dit moment zit ik in een restaurantje met goede Wifi aan een ijskoffie en een broodje ei met op de achtergrond is een soort van woestijnmuziek.

De afgelopen dagen heb ik zeker genoten, dinsdag ben ik uit geweest waardoor ik het woensdag iets rustiger aan heb gedaan, ik ben lekker naar het strand gegaan.

Donderdag ben ik iets productiever geweest en heb ben met een dikke auto naar de woestijn gegaan (woestijn safari, zeker een aanrader).

De safari begon met 25 min quat rijden in de woestijn, dit vond ik echt geweldig, het gas volledig in en over de zandbulten scheuren. Verder heb ik die dag nog gezandsurft, kameel gereden en ben ik 's avonds naar een woestijnkamp geweest waar ze een soort van show gaven en je kon meegenieten van de BBQ.

Ik kwam rond een uur of 10 aan in hostel en ging nog even op het balkon zitten, er kwamen 2 jongens uit Roemenië en 1 ergens uit Afrika die ik al tijdens het uitgaan had ontmoet bij me zitten en we hebben geklets tot in de late uurtjes. Dit zijn echt de momenten waar ik echt van geniet tijdens het reizen. We hebben het bijvoorbeeld nog even gehad over geloof en cultuur, best intteresant in een land als Dubai met meer den 165 verschillende nationaliteiten, we zijn tot de conclusie gekomen dat het niet uit maakt wat voor geloof je hebt maar dat één ding erg belangrijk is als je iets wil bereiken en dat is geloof in jezelf.

De afgelopen dagen heb ik mij super veilig gevoeld in Dubai, de mensen zijn erg vriendelijk en alles is erg schoon. Het hoeft hier ook zeker niet duur te zijn ik heb de afgelopen 5 dagen nog geen 300 euro uitgegeven inclusief hostel, safari en een nieuwe outfit.

Jullie horen weer van mij vanuit Sri lanka, Anna

1. Rein en Odelia:
    24 januari 2020
    Ha Anna, wat geweldig allemaal om te lezen en fantastische foto’s. Goede vlucht naar je volgende bestemming.
    Liefs opa en oma
  2. Henk Pol:
    24 januari 2020
    Geweldig om je verhaal te lezen, lieve An!
    Ik snap dat je het reuze naar de zin hebt!
    Dikke knuffel van mama
  3. Carola Boerrigter:
    26 januari 2020
    Hallo Anna, ik lees dat je het erg naar je zin hebt , geweldig toch.
    Nu weer nieuwe ontdekkingen in een ander land, jij hebt zeker heerlijk weer, of is het te warm!! Hier is het erg triest en 3 a 4 graden. Trouwens mooie foto's van de woestijn met kamelen. Geniet en heel veel plezier daar in Sri Lanka.
    Groetjes van de buurtjes uit Tubbergen
  4. Anna Pol:
    31 januari 2020
    Het weer is hier heerlijk 30 graden met een warm zonnetje! Nog even succes met het winterse weer in Nederland!
  5. Petra Lammers:
    28 januari 2020
    Hallo Anna , zo te lezen heb je het erg naar je zin gehad in Dubai . Vanalles ondernomen en ook nog leuke mensen ontmoet. Heel veel plezier met je volgende avontuur.
    Liefs petra