Laatste dagen Sri Lanka

20200216_165635IMG-20200219-WA0005IMG_20200216_132511_596IMG-20200219-WA0058

IMG-20200218-WA0021

De laatste dagen in Sri Lanka heb ik zeker genoten, ze vlogen voorbij omdat ik zo druk was met surfen maar toch heb ik het voor elkaar gekregen nog een paar leuke dagtripjes te doen.

De eerste dagtrip was naar Galle, dit is een dorpje die is gebouwd door Nederlanders. Het was een gezellig dagtrip met een grote groep mensen. We zijn met de trein naar Galle gegaan en konden uit de trein hangen om wat mooie foto’s te maken en wat af te koelen van de warmte. We hebben wat gegeten met een uitzicht op de zee en zagen een wilde schildpad. Na wat leuke foto’s hebben gemaakt hebben we het stadje bekeken en de zonsondergang bekeken met wat eten. Het was een zeer geslaagde trip maar ik was best moe na de tijd.

Een paar dagen later gingen onze kamer genoten ons verlaten richting een klein surfdorpje. Dit was erg jammer want we konden het erg goed met elkaar vinden. We hebben daarom besloten met hun mee te gaan in de taxi en er een dagtripje van te maken. Het was een uurtje met de Taxi. We hebben die dag van de rust genoten, de natuur en een gezellig gezelschap. Aan het eind van de middag zijn we over een paar rotsen geklommen om een prachtige zonsondergang te kijken. We hebben nog en pizza gegeten en zijn terug nar het surfkamp gegaan. Ik heb nog heerlijk gesurft de afgelopen dagen en heb mijn verblijf in Sri Lanka goed afgesloten met een heerlijke avond uit. De volgende morgen ben in met de bus en een kleine kater naar het vliegveld vertrokken.

Ik kwam in de bus een Zwitserse meid tegen, we hebben gezellig geklets en samen gereisd te de vlucht. Na 2 vluchten en een tussenstop in Kuala Lumpur ben ik aangekomen in Melbourne!

Maar hoe het vanaf daar verder is gegaan horen jullie later!

Tot snel, Anna

1. Wilma de Boer:
    24 februari 2020
    Allereerst: Anna, wat zie je er stralend mooi uit!!!!
    Conclusie: Nina en Henk hebben een knappe dochter!
    Wat ontmoet jij veel mensen/ reisgenoten van uit allerlei streken op de aarde. Lijkt me schitterend!
    Ik zag zojuist op de kaart dat je mega veel kilometers gevlogen hebt. En wat zie je veel! Ik heb 'surfen in Sri Lanka opgezocht. Anna, voor mij ben je een held.
    Kortom: heerlijk om je blog te lezen en je foto's te zien! Heel veel plezier (dat gaat zeker lukken) . Groetjes van Wilma
  2. Rein en Odelia:
    24 februari 2020
    Fantastisch An en heerlijk om je reisverhalen weer te lezen. En prachtige foto’s die laten zien hoe je geniet! Ik keek nooit “”all you need is love” maar nu dus wel, want het programma laat gedeeltes van Australië zien. Ik kijk dus heel erg uit naar je volgende verhaal. Dus ik zeg ook: tot snel! Liefs oma en natuurlijk ook van opa