Een tijdje verder

17 februari 2020 - Mirissa, Sri Lanka

20200208_145902received_142719025079264320200212_18110020200214_131111

De tijd die vliegt, sorry dat ik een weekje niks van me heb laten horen maar ik ben erg druk geweest met maar een ding en dat is surfen. Ik surf momenteel 2 keer per dag ongeveer 2 uur per sessie. Dit is erg vermoeiend maar geniet er van en word ook zeker beter.

Mijn laatste volle dag in Ella heb ik lekker uitgeslapen en ben ik later naar de beroemde brug geweest. ’s Avonds het ik nog een yoga lesje gevolgd op het dak van het hostel en ben daarna lekker gaan eten. De volgende dag he ik nog een yoga lesje gehad en ben ik met een taxi busje met 7 anderen naar Marissa vertrokken aan de kust. Ik kwam hier aan het eind van de middag aan en heb lekker op het strand gelegen. Dit was wel even lekker na al die bergen.

De volgende dag ben ik naar Wiligama vertrokken waar ik had afgesproken om te gaan surfen. Ik heb mijn bagage al vast achter gelaten in het hostel waar ik die avond zou inchecken, heb een bordje gehuurd en ben gaan surfen. Ik vond het zo heerlijk dat ik 5 uur in het water heb gelegen. ’s Avonds heb ik sea food gegeten, beste wat ik ooit heb gehad. Later zijn we nog naar een rooftop party gegaan waar ik meerdere mensen heb ontmoet die ik tijdens het reizen heb leren kennen.

De volgende dag ben ik naar mijn surfkamp vertrokken waar ik in totaal 9 dagen blijf. Het is hier heerlijk, wel een beetje groot maar leuke mensen en veel kansen om mijn surfen te verbeteren.

Tot snel, Anna

1. Rein en Odelia:
    18 februari 2020
    Ziet er relaxed uit Anna.
    Eel jonge mensen om je heen en zo te zien ook voldoende te eten.
    Tot een volgende keer. Opa
  2. Rein en Odelia:
    22 februari 2020
    Anna, je opa en oma logeren bij mij. Ik heb je prachtige reisverhalen gelezen. En je mooie foto’s gezien. Prachtig. Omdat ik het zo leuk vond om te lezen heb ik mij aangemeld om je reis blogs te ontvangen. Even zeggen wie ik ben: Wilma de Boer. De allerbeste vriendin van je oma. Misschien herinner je mij nog.
    Dag Ana, nog prachtige nieuwe ervaringen gewenst!
  3. Carola Boerrigter:
    1 maart 2020
    Hallo Anna, ik lees dat je nu toch wel naar Australië bent gegaan. Hoop dat je er een mooie tijd zult hebben maar daar ben ik niet bang voor, hele mooie foto's zie ik, geniet ervan. Groetjes vanuit Tubbergen