Vertrek en 1e dag Dubai.

21 januari 2020 - Dubai, Verenigde Arabische Emiraten

20200120_13033620200121_12185820200121_103251

20200121_185355

Zo, het is nu dan echt begonnen, gisteren ben ik naar Dubai gevlogen waar ik verblijf in het Backpacker hostel. Echt een super leuk schoon hostel in de buurt van de metero waar ik veel gebruik van maak.

Mijn vlucht duurde voor mijn gevoel best lang en ik snap nu ook waarom mensen geld over hebben voor extra been ruimte want ik zat best opgevouwen. Eenmaal op het vliegveld aangekomen ging het eigenlijk best goed, binnen no time had ik mijn bagage en geld gepind en ben ik met de bus en metro naar mijn hostel vertrokken. Toen ik daar was ben ik eigenlijk direct gaan slapen want ik kon mijn ogen niet meer openhouden.

Na een nacht lekker geslapen te hebben ben ik opzoek gegaan naar een supermarkt en vond ik de Carrefour, deze is iets anders dan in Frankrijk, Spanje of Portugal maar goed te doen. Hierna ben ik na het strand gegaan en heb genoten van mijn eerste uren aan de zee (hier gaan er nog heel veel van komen want zonnen is mijn favoriete bezigheid).

In de namiddag ben ik nog naar het grootste winkelcentrum van de wereld geweest en deze is echt groot! Ik had op en gegeven moment echt geen idee meer waar ik was, maar als je kleding nodig hebt is het de place to be, van echt elk merk dat je kan verzinnen is een winkel.

Naast het winkelcentrum zit de Burj khalifa waar ik de fontein show heb gekeken, echt adembenemend.

Dubai heeft me eigenlijk best verrast, over het algemeen ben ik meer van natuur bezoeken dan van steden maar Dubai heeft iets onwerkelijks waardoor het echt een ervaring is om te beleven, echt een aanrader!

Tot later, Anna

1. Henk Pol:
    21 januari 2020
    Wauw! Zijn dat allemaal foto's van jouzelf?
  2. Anna Pol:
    Alles zelf gemaakt!
  3. Rein en Odelia:
    Dag Anna
    Ik zie me hier weer lopen zoals 6 jaar geleden.
    De fontein show heb ik toen wel zes keer bezocht.
    Ben fe ook al de Bursch Kalief geweest?
    P.S. Denk om vrijdagochtend,,dan is er geen openbaar vervoer.
    Liefs Opa
  4. Anna Pol:
    24 januari 2020
    Ik ben niet op de Bursch Kalief geweest, dat is best duur en vind andere uitjes leuker maar van de buitenkant was hij ook zeker indrukwekkend!
  5. Henk Pol:
    21 januari 2020
    Wat een prachtplaatjes An!
    We genieten met je mee!
    Liefs pap en mam
  6. Rein en Odelia:
    22 januari 2020
    Ha Anna ik stuur nog een reactie, de andere staat geloof ik bij de foto’s. In het vervolg doe ik het dus hier.liefs oma
  7. Carola Boerrigter:
    22 januari 2020
    Hallo Anna, wat gave foto's van Dubai.
    Geniet ervan.
  8. Irma blokhuis:
    Hoi Anna,
    Wat leuk om je ervaringen te lezen en wat een schitterende foto’s heb je gemaakt!! Ben nu al benieuwd naar je volgende verhaal.
  9. Nynke Slagman:
    23 januari 2020
    Ik ben zo jaloers! Alles ziet er zo cool en vooral warm uit! Echt fijn dat je zo'n fijne tijd hebt :)
  10. Anna Pol:
    24 januari 2020
    😘 jou reis tijd komt nog wel!
  11. Annet Harmelink:
    23 januari 2020
    Hoi Anna, van Reutum naar Dubai, dat moet toch wel een wereldschokkend zijn! Prachtige foto”s! Geniet ervan! Groetjes Annet.
  12. Anna Pol:
    24 januari 2020
    Dat is het zeker, maar zeker goed mee om te gaan en nog lang geen heimwee!